dinsdag 2 december 2014

mixed media project.

goede morgen allemaal!
gisteren ben ik even aan de slag gegaan met een mixed media project,
ik had eerst geen flauw idee maar heb eerst alles ingesmeerd met gesso,
toen heb ik wat decoupage papier gepakt met een kranten print en die in stukken gescheurd en op mijn papier geplakt met decoupage lijm.vervolgens heb ik heel de boel ondergespoten met glimmermist.een beetje turqoise een beetje groen enz.
toen heb ik mijn stencils gepakt en met muurvuller de sjablonen er op gemaakt,deze heb ik toen ze droog waren met gellatos kleur gegeven,ik heb ook wat tekst stempels gebruikr als achtergrond.
daarna heb ik mijn stempel van indigoblu afgestempeld op een kaartje van de hema en vervolgens de vogel met water golven uit geknipt,deze ook weer op mijn werk geplakt en ingekleurd met neo colors,gelatos en potloden,vooral veel gesmeerd en gekliederd,daarna nog een mooie tekst geschreven en die op mijn werkje geplakt,vervolgens nog met wat distress inkt in de kleur vintage photo de boel bewerkt en klaar!
zie hier het resultaat!


en dit zijn mijn trotse nieuwe aanwinst de gelatos,

zo dit was het dan weer voor deze keer!
nog een fijne dag allemaal en bedankt voor het lezen.
liefs ann xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit! Wat zij gelatos?
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn de sticks die je hierboven ziet,google er maar eens op.
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen